underbart

typ fått solsting av det vackra vädret!  Legat ute och myst med Anna, Nanna och Linus i min trädgårn hela eftermiddagen. Kunde inte bli bättre.
Innan vi kom hem till mig köpte vi massa jordgubbar också och tog en repris från gårdagen och käkade Jordgubbar med mjölk , muuuums!
Och lite färg har man fått allt  :)  Så nu e frompiie glad ( ett av alla mina 100 smeknamn)

Hatar igentligen o bara berätta om vad man gjort, dagens planer m.m men inte mycket mer och berätta idag.
Så kvällens planer är att gå ner till stångån men massa av mina älskade vänner och grilla. Ska grilla chicken , inte fy skam!
Blite lite halvt livat också eftersom vi bestämde att vi ska köra någon ölbrännboll eller liknande, riktigt kul!

Men nu ere brått !

     hörs later babeees ! då kommer en dagens outfit.

image104

blir en nomakeup bild idag från igår, haha (dock lite brunare nu)

Have a greaat night



Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar man kunde ha ett sånt vackert utseende som du, utan allt smink.... :(

2008-05-31 @ 11:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0