tjingeliiing

God morgon!
Vaknade precis här brevid en sovande pojkvän, så jag tänkte att jag kunde skriva ett snabbt litet blogg inlägg innan vi kilar iväg till skolan. Han har ju en förmåga att gå upp ca.2 sek innan vi börjar.
Tycker synd om grabben idag, tror jag har snarkat som en åsna i princip hela natten eftersom jag är super täppt. Sorry linkis! Men iförsig så jämnar ju det ut sig med att han ligger och stönar när han sover, haha. cuute!

Idag säger mammsen att det ska bli lika fint väder som igår alltså runt 27 grader. Är det inte grymt? Blir å schteka sönder ute i trädgårn, kanske ta med mig tessan!  jag är ju nämligen också som fridah.. Kan ALDRIG vara ensam. Måste hela tiden ha sällskap som är väldigt mysigt fast man kan glömma vissa viktiga grejjer som plugg. Men idag har jag ju mitt sista prov, så nu behöver jag inte tänka på det mer!

image102

Nu ska lille henriiee (som nu äntligen är lite brun tack vare brun utan sol) försöka dra upp pojkvännen ur sängen och käka lite frulle.

Mjau på er sålänge <3  / HENRIIE

ps. en dagens outfit kommer senare. ( jag och fridah har världens bästa modeblogg.. höhö)

Kommentarer
Postat av: www.nogg.se/upmyass

:) tycker jag absolut att vi ska. när passar de för damen?

2008-05-30 @ 13:34:28
URL: http://nogg.se/upmyass
Postat av: Anonym

Jätte skönt väder idag ju :) hoppas du blir brun.:)

2008-05-30 @ 16:33:34
Postat av: Anonym

vi vill se din outfit nu!!

2008-05-31 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0