There will be days when we are on different sides.

Hej allesammans, Fridah här. Nu är jag hemma och chocken över håret har smällt (smultit , jaa, jag har smält det) en aning kan vi säga iallafall. Det är bara att inse, det var en impulsgrej, men sådant är oftast roligast. Visst,det är fint, men hur jävla kul är det att behöva platta det varje förbaskade dag? Nu ska jag fortsätta vara positiv istället. Det växer ju ut, PLUS att jag tycker det är okejsnyggt! Zarah sa ungefär såhär:

" Det ser fräshare ut PLUS att du ser ännnu mer oskyldig ut!"
Hmmpf, jamen.. det är väl bra? Kanske? Äsch. Men what the! Jag skulle vilja visa bild men det är så att min kamera inte funkar, det har blivit något vajjsing med den så jag ska försöka lämna in den imorgon (hos Henris pappa, proffset) så han ska få ta en titt på den. Eller ja, iallfall någon som jobbar där. För imorgon slutaar jag 09.30., JIPPIE att vädret kommer suga dådå. Förbannat. Moln och alltsammans. suck* Jaja. Varmt iaf.

Någon mer än jag som är SJUKT opepp på RixFm Festival? Det är fasen det alla snackar om här? Jag förstår inte hysterin, förra året sög det, kanske för att det var kallt, kanske för att det bara var småflickor där för att titta på Ola, (jag inräknat, det är en av mina brister)... Haha. Menmen, vi får se, det kommer sluta med att jag går dit. Då kan man ju hoppas på det bästa. Dags för lite tv´tittande och sedan lite senare eller imorgon kommer min lilla lista, den listan där jag erkänner 5 saker om mig själv som man inte kan tro / eller jag faktiskt skäms över (har ni tur kommer även dem FEM fulaste bilderna på mig, som aldrig någonsin skådats av allmänheten). Wiie!

image99
Min outfit för några dagar sen:

Jacka - HM
Tröja - Okänd
Vit tunika (syns ju ej) - Gina
Leggins - Gina
Skor - Intersport
(love<3)


Pussipåsk / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: idaw

friiidah!!! du slutar inte 9.30, du slutar 12.20, hallådär mamma har alltid koll på dig. inte skolka från matten! "kanske för att det bara var småflickor där för att titta på Ola, (jag inräknat, det är en av mina brister)" hahahaha alltså har jag sagt att du är underbar?!

2008-05-29 @ 23:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0