Subway, inte förvånad?

Sitter på lektion och har haft ASL nu på morgonen, jag är nästan (observera nästan) klar med inlämningen där, känns himla skönt och nu är ja motiverad igen. Jag ska iallafall bli klar med två arbeten idag som jag sa. Och efter det träning. MM-JAG-SKA-TRÄNA, vare sig jag vill eller inte. Inga dåliga undanflykter längre. Det går inte. Vi åker fasen till Grekland om typ 22 dagar ju. Då tänker jag inte gå omkring som en jävla fläskknopp , (jag är inte tjock men jag kommer ju bli om jag fortsätter äta och inte träna) Så nu jävlar blir det träning. Punkt slut!

Jag "surfade" in på Aftonhoran.se (Aftonbladet, men pröva skriva Aftonhoran.se och ni kommer till aftonbladet, skumt!).. Jaa, men så läste jag lite om vädret, och till min stora lycka såg jag hur prognoserna ser ut och , WAAAAAAAH, jag vill nästan skrika av lycka. Det ska vara minst 3 grader över normalt och det betyder, sol, värme, (bad? nej, första doppet blir i Grekland). Och trädgårn, muuums. På fredag, det blir trädgårn med jordgubbar och sprutgrädde, fy satan vad underbart och va glad jag blev nu! Wiie,...,

Jaja, jag smsade Henri förrut och frågade om hon var sugen på Subway (det är hon alltid). Men hon hade lektion, tusan, jag ville verkligen ha den där Subway-mackan, så jag fick med mig Elin från klassen. UNDERBART! Nu får jag tamejfan min Subwaymacka idag. Hur gott som helst och jag ska njuta av varenda jävla tugga people!
image53

Dags för plugg, sedan SUBWAY.
Pusspuss<3 /Fridah

Kommentarer
Postat av: Klara

Vart i grekland är det du ska? :D

2008-05-28 @ 11:38:06
Postat av: Fridah

Klara**

Vi ska till Platanias på Kreta :) hehe :)

2008-05-28 @ 13:18:32
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se
Postat av: Solle ~

Jaa, som tur va stötte jag på vaktmästaren & kunde lämna nycklen! :)

Mvh Solle ~

2008-05-28 @ 13:24:16
URL: http://www.solles.blogg.se
Postat av: emelie

ja tack, är lite stolt faktiskt =)

2008-05-28 @ 13:44:37
URL: http://emeliessecrets.blogg.se
Postat av: Maggs

Haha, jag provade det med "Aftonhoran", riktigt skumt :D

2008-05-29 @ 13:42:23
URL: http://magdalenanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0