Sol och bad och kondomiga skolor

jaa. Överskriften var Fridahs idé! vet inte vad ungen får allt ifrån..

Nu är vi två hemma hos mig iallfall och ska ut och schteka i solen. Måste satsa på att bli riktigt brun till balen som är nästa helg. Värsta är att jag inte får sola mina underarmar eftersom jag gjorde laserbehandling på dom. ( tagit bort hår, tihi) Så det blir att ligga med två handdukar på vardera arm.
Synd bara att vi inte öppnat poolen än, pappsen är lite seg av sig. Då skulle man ju blitt ûbeer brun direkt ju, så lite surt att tanken på pool finns där..

Men vi lägger ut bilderna sen från igår, blir säkert några idag också!
Men ni får ett smakprov här:

image54

image55

Pöss från henri and lite fridis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är mina sandaler sjuk snygga, och sköna..

2008-05-28 @ 16:13:28
URL: http://www.sasssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0