Sådär ja, hemmastadd,

Riktigt skönt att sätta sig på sängen och reflektera över vad man har gjort idag, summerar man dagen så kan jag erkänna att jag faktiskt hunnit med mycket, plugg, shopping, fika, träffa McDreamy (skitfort), och fotat en massa. Jaa, det har varit en minst sagt bra dag! Mums på dig tisdag! ..

Jag mötte upp Zär nere vid resecentrum för en (otroligt) jobbig promenad uppemot stan då jag tog pumps (!?) och tänkte att det passade superbra då jag käner mig som en prinsessa med min nya kjol. Jävligt dumt val, (det var tur att jag tog med mig gympisarna också) .. Vi satte oss på Coffeehouse och drack lite godsaker och jag har aldrig (faktiskt) druckigt något godare isté . Jag har aldrig varit i Grekland, men jag har bestämt att det är så istét kommer smaka när vi är där, (Som förresten är om ca 23 dagar). Jaa, isté tack.
Kanske ska ta och köra en Björn Gustafsson därnere och byta språk,
- Shalom Greece, Ich want an Isté please. !

Efter fikat mötte jag upp Mcdreamy för att säga hej, snabbt gick det vill jag lova då jag skulle vidare till Henri och MD skulle fika med en vän. Jamen vafan, det var väl trevligt det också, fastän det gick så fort!

Mm, jaja... Nu är jag trött. Jag och Henri tog ju en massa bilder som ni skulle få se men för tillfället är inte hennes lillasyster inne på msn och kan skicka över dem så ni får helt enkelt vänta tills imorgon, men det gör väl inget ? Bjuder på lite gammalt sålänge (däribland en där jag "kissat" på mig). Då kan ni ju sova gott. För det ska iallfall jag nu!

  
 
Pusspuss / Fridah Reinholdsson, the girl from the ... bed

Kommentarer
Postat av: Lisen

Älskar redan eran blogg (:

2008-05-27 @ 23:17:09
URL: http://liseley.blogg.se
Postat av: Tobbsi

Ni är heta :D

2008-05-28 @ 07:47:02
URL: http://Tobbelito.blogg.se
Postat av: Ja faktiskt

du är så söt tjejen!

2008-05-28 @ 10:49:15
URL: http://hatamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0