Lökigt värre!

Fyfaasen va det är lökigt varmt ute!
Skulle cykla hem från elin och kunde knappt sitta så mycket det brändes på sadeln. Hörde att det skulle bli 30 grader today, så det blir ut och schteka med syrra ute i trädgården. Men fortfarande jäkligt sur för att vi inte orkat öppna poolen än så det får bli lite lek i vattenspridaren istället, höhö..

Om vi ska gå in på gårdagen då, sjuukt mysigt!
Stenmark
kom och sällskapade oss ett bra tag och han såg till att grillningen gick till på rätt sätt. Men han var bara en av många ...

lite bilder :

         


På hemvägen så fick jag och märtha napp.. woho äntligen!
två fylle gubbar med klädsel : skinn väst , shorts och flip flops. (helt rätt)

Fyllegubbar: - TJEJER , får vi bädda in er??
Jag & Mörten: - Nääe , det är lugnt!
Fyllegubbar: - Naaahe, men kan ni inte bädda ut oss då
?

Det blir en raggnings replik jag ska köra med i fortsättningen..


Näe , ut i solen .. kan ju inte sitta inne och häcka!

hörs later sniggingar!  Hoppas ni får en underbar dag i solen! /  HENRIE


Kommentarer
Postat av: Sonja

Himla varmt!! Men underbart ju
:) Härliga bilder

2008-05-31 @ 15:34:04
Postat av: Anonym

röker du :o

2008-05-31 @ 16:12:33
Postat av: Henrietta

Svar: Nej det gör jag inte.. va en bild på mig bara. Det betyder inte att jag röker. Jag smakar av mina kompisar ibland som röker. Nämner dock inga namn!

2008-05-31 @ 16:52:20
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0