Kenza och Blondinbella? Jaja Hej people!

Såg att vissa gillade filmen på dem två "största" bloggerskorna i Sverige. Jaja, det gjorde vi också, to.m så mycket att vi tittar flera gånger varje dag. MM dålig humor kallas det men jag personligen tycker att det är så fruktansvärt kul, speciellt om man tillägger hunden, mohaha... Äsch.. Dem behöver inte ta illa upp. Vi hade lite kul bara! ;)

Nu ska jag kila iväg till skolan , dags för ett föredrag om TokioHotel , har dock inte pluggat på talet men får köra improvisation, det är ju det jag är bäst på. Så det är bara köra pååå! Nu är det inte långt kvar till sommarlov och jag verkligen nästan skriker av glädje. mihi... Eller det är väl att överdriva men, jaa. Förra året vid den här tiden tänkte jag inte att jag ville ha sommarlov utan,:
" Åååh, jag vill börja gymnasiet NU, jag behöver inget sommarloov ju"
Men i år, jaa, nu vill jag ha sommarlov, underbart!

Efter skolan blir det massagemys på Fitness, underbart att bli ompysslad och jag har stört ont i ryggen eftersom vi sitter mycket vid datorer i skolan. Vilket jag definitivt kommer göra idag, grrraaaowr... Kanske blir ett eller annat inlägg. PLUS att filmen vi spelade in igår eftermiddag kommer upp också, stay tuned!

image67

Puss på er <3 / Fridah

Kommentarer
Postat av: Steffi

så du går första året på gymnasiet..Vilken linje?

2008-05-29 @ 09:55:12
URL: http://steeffis.blogg.se
Postat av: Karl

SNYGG!

2008-05-29 @ 10:15:56
URL: http://kalleali.blogg.se
Postat av: Anonym

haha xD härligt!

2008-05-29 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0