Jaja, jag erkänner.

Överskriften därnere var faktiskt min idé. Men jag ska berätta varför hörrni! Jo, för att jag och Henri läste i tidningen om att så många dör i HIV varje år, Och vi vill göra någonting åt det. Därför tänkte vi ha en kondomskola här, då ca 20 000 av våra läsare är under 15 år. (Vi lyckas dra på oss 12 åringar) Då är det bra att visa hur man sätter på en kondom då ? Kanske... det kan ju iallfall inte vara en dålig grej. Vi får se när filmen kommer. Förhoppningsvis snart!

Vi har legat ute och solat ett bra tag men självklar fick jag ingen färg, nejnej men det visste jag innan och det är bara att kämpa vidare , PLÖTSLIGT HÄNDER DET, och då kommer jag bli stört brun, mihi. Jaja. Idag tänkte jag faktiskt följa med Henrietta på hennes balträning, och jag ska ha med kameran så att ni kan få se hur duktiga dem är. Mihi, stolt som en tupp!


Jag slänger in några av bilderna från igår nu.
PussPuss / Fridah

     
    
image65

P.S JAG ÅT UPP HELA SUBWAY-MACKAN, (ville köpa en till men... nää)
Och det kommer fler bilder...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härliga bilder! :)

2008-05-28 @ 20:11:43
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0