Jag har inget hår kvar.

Buhu för mig, vilken impulsgrej alltså.... kan ju berätta hur det gick till.

Jag satt alltså med Tove på Subway (igen) .. jaa, jag käkade min gratismacka som jag fick eftersom jag har ätit där så mycket,. Jag njuter och njuter, tittar ut genom fönstret och utbrister.

"Tove.... jag ska klippa av mig håret !"
- jahaa. MM va kul, när dådå? :)
" NU... Nu... nu ska jag göra det !"
- Va? Jamen, jaha... jamen vi går till min frisör då?!
" aah, det gör vi"


Jaa, sen så gick vi dit, hon hade tid och jag gjorde det, jag bara klippte av mig allt hår... Okej inte allt, men det är ju iaf page nu tror jag? Nästan axellångt.. ! Ganska snyggt iaf! Jag kan visa bild senare när jag kommer hem. Det är väldigt ovant eftersom jag alltid har varit tjejen med långt hår. But not anymore folks! KORT HÅR IS THE SHIT.

Nu ska jag kila iväg till Fitness för en undebrar massage, (längtar , JA).. 15.30 ska jag vara där, krypa längst in i grottan och bara njuta av dem underbara händerna som smeker min kropp. HAHHA, nejmen, jaaa, massage blir det. Efter det ska jag kila vidare till EspressoHouse för att möta upp Adam, jag har lovat att visa mitt hår.. Eller okej då. Jag tvingade honom att titta på det och bedöma vad han tycker! ;D

image69

Vi hörs sen och då får ni se bild på det.
PussPuss / Fridahslida <3

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

får man inte se en bild ?

2008-05-29 @ 15:23:18
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Emma

Äntligen tillbaka ser jag :) Welcome back Fridah! :)

2008-05-29 @ 16:40:47
URL: http://pyzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0