I'll be the first one waiting...

.. jaa, jag väntar på busshållsplatsen vid resecentrum. Förbannade Zarah som alltid ska komma senare än mig, därför sitter jag alltid där som en dumgök och lér för mig själv åt det vackra vädret, man tackar ja! Nej men skämt åsido, nu har jag klätt på mig lite fint sådär , det blev den nya kjolen och den marinblåa bodyn ikväll. Bara för att jag ville känna mig lite pretty ikväll!.. Och ja minsann, jag känner mig snygg ! Haha.

Mina planer för kvällen blir alltså en mysig fika , vart vet jag inte än men det spelar ingen roll vart vindarna bär oss för jag gillar henne ändå, Zäret. Nu är det inte långt kvar till Grekland min vän. Ses snart.


Ha en trevlig kväll folks! PussPuss. <3 /Fridah

Kommentarer
Postat av: jenna vixsie

:)

2008-05-27 @ 18:02:43
URL: http://www.ladynesseo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0