hola Belgrad

haha , sitter fortfarande och nördar Eurovision klippet på Björn.. Kommer aldrig sluta tycka det är tråkigt. Diskuterade med Jakob idag om björns entré på eurovision. Han tyckte det va svin trist, förstår mig inte på människan. Speciellt inte dem som säger att han skämde ut sig. Hur pinsamt är det inte att sitta och tacka 100 gånger för hur snygga programledarna är och berömma hela showen 10.000 gånger fast vi redan vet att den varit bra lixom.. ? suck!




HAHA! såå henrietta humor.'

Hej nya bloggen förresten! Detta kommer bli en otroligt uppdaterad blogg, och kommer inehålla allt. Många bilder och filmer kan jag lova. Filmer på oss 2 då alltså.. Ska försöka få Fridah att sjunga. tihi

Världens mest chillade dagar nu.. Typ ledigt varje måndag och tisdag fram till avslutningen. Så blir o tat chill varje dag nu framver. Så sitter redan här hemma och väntar på mina kära vänner Elin, Mörten, raggarn och Emmelie ska komma hit. Vi tänkte röjja lite..
Oftast blir det o äta , som jag och Fridah är världsmästare på o göra. Äter hela tiden typ, och det är himla gott kan jag lova! Som tur är så har min mage en förmåga att inte växa så mycket. Väldigt tacksam tjej!

Förresten , kom på att i min tidigare blogg och även på bilddagboken har vissa frågat om vilken smink jag änvänder. Lägger upp bilder snart på mitt smink.

Mjau  /  Henrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0