henri leker modebloggare

Jag, Henrietta ska dansa bal i år. Så tänkte att ni kanske ville se min balklänning?

  

Hihi , ersänn fin? På bilderna brevid ser ni ögonskuggorna jag ska sminkas med och en jäkla gelé (som man fäster glittret med).
Har beställt sminktid på face och frisör tid på HC. Hoppas att sminket och håret blir göör snyggt, annars blire ju lite surt..

När jag ändå är inne på smink tänkte jag att jag kunde lägga in några bilder på mitt smink som jag använder till vardags eftersom vissa frågat om det. 



Mina och mina systrars ögonskuggor och lite annat. Allt från Face
Används tyvärr inte så ofta eftersom att vi inte är över haj på hur man ska lägga skuggorna bäst..

image15


1. Vitt puder från Face 2. Foundation färg:klassisk + grym borste från face 3. Istället för Ögonpenna (borste och något ögonskugg liknande) från face 4. Täckstift från YSL 5. Rouge + borste från Face 6. Rouge från Chanel
7.Täckstift från Make up store 8. Mascara från Lancome

Hej, jag tror att jag är en modebloggare.. ganska tuff. Hån eller vad säger du Fridah?



image16

Jag och min kisse Juicy har myst idag..
Men så pepp på att posa upp för kort va hon inte, men lyckades få med henne iallfall! 

/ H.F

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAACK!!!! äntligen tjejen.. vad jag har väntat! även andra säkert. lite dyrt bara..

2008-05-27 @ 19:31:31
Postat av: Paris

Varför sånna skor till klänningen :S

2008-06-02 @ 19:23:35
Postat av: henrietta

Svar till Paris: Jadu.. folk brukar ha såna skor på balen.. tror det skulle bli lite fel om jag kom med rosa blommiga skor! lite knäpp fråga faktiskt..

2008-06-02 @ 19:55:19
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se
Postat av: Paris

amen jag menar formen på dom.

2008-06-03 @ 09:34:19
Postat av: Henrietta

svar till Paris igen: Eftersom jag köpte på partyworld och de hette bal skor så tror jag de passar rätt bra ;)

2008-06-03 @ 21:31:15
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se
Postat av: Paris

Men det fanns väll fler bal skor att köpa, hoppas jag.

2008-06-08 @ 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0