Good morrrrrrrrrrning sunshines

Jag är uppe med tuppen (Fridah alltså) , Henrietta liggger förmodligen och sover tillsammans med sin korv. hon har ju inte särskilt mycket kvar i skolan till skillnad från mig som har dundermycket att göra nu och är helt ihjälstressad. Faaaasen va jag blir arg på lärarna som lägger allt i slutet och inte sprider ut det. ! Suck på den.

Så idag är planerna att stanna kvar efter skolan och få klart iallafall två av sex arbeten.... Och sedan efter det blir det träning. MM just det, ni hörde rätt. JAG SKA TRÄNA , JAG-SKA-FANIMEJ-TRÄNA people. Gud vad jag är dutti. Frågan är hur länge jag orkar men det viktiga är att ta sig dit, HAHA, Då kan jag iallfall säga att jag har varit på gymmet, och om jag säger det så tror ni automtaiskt att jag har tränat. Eller, kanske inte.

Ha en mysig dag så kommer bilderna upp sen förmodligen.
Puss / Fridah <3

image52

Kommentarer
Postat av: idaw

VAR I SKOLAN DÅ DIN TÖNT!! :D
du bara grillar och dissar oss = inte okej

2008-05-28 @ 08:56:21
Postat av: Fridah

IDAW:

JAG ÄR I SKOLAN APA :p SITTER I DATASALEN :P

2008-05-28 @ 09:56:57
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0