en dag i solen hemma hos mig

Haha, jadu.. denna eftermiddag har det blivit garv. Jossan, Therese, Mörten, Elin och Emmelie kom hit och vi döpte om oss till Leffan, Roine, Hasse, Roffe, Rune och Einar. Vi testade det nya sommar modet.
Kommer bli en färgglad sommar vill jag lova! Allt från rosa med orange till grönt och glitter.
Kolla bara här : 

          

Okey seriöst , vi hade inget bättre för oss.. Vi öppnade min utklädningslåda och klädde på oss det fulaste vi kunde tänka oss. Men självklart så ska jag bli värst, som alltid iförsig. Det blev ett par rosa mjuiks shorts över naveln, glittrig t-shirt-linne, geting mössa, gammelmormors brillz, lacost gympadojjer, högt uppdragna strumpor och en liten sjal på det!
Va inte långt ifrån att vi gick ner till mcdonalds och köpte en glass i våran snygga utstyschel (stavning?)
Men Josse och Elin vägra, men känner nu såhär i efterhand att det kanske var ett bra beslut!
Men tror inte folk som känner mig skulle bli chockade över att se mig utklädd på mcdonalds, typisk henrietta grej när hon får fnatt.
Våran humor och våra ideer kan gå lite över styr ibland men vi har himla kul vill jag lova.. fick en hel del tutningar när vi traskade runt vid trafiken. Familjen Taikon verkligen!

När vi väl stod och klädde ut oss kom vi på en riktigt bra idé! Vi har ju planerat att åka till Österrike på sportlovet och vi kom på att flygresor är ju så jädrans lång tråkiga. Så det blir denna klädsel på vägen dit.. Märtha ville sitta i rullstol också, jadu.. livlig fantasi har flickan iallfall!
Men tanke på Österrike  bör man kanske boka resan snart...? hrm

Saknade dock fridah idag, hon skulle passat bra i vårat mongo gäng! Förutom att du går på Info comp och vi Katedral (stadens diamant)

Puss / Henriee

Kommentarer
Postat av: Mika

åååh, fan vad härliga ni är !
Haha skit grymmt asså ;D
Jo jag har haft det bra, du hade nog roligare tro mig=D

2008-05-27 @ 19:39:48
URL: http://miikylja.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHA ! skönast ever är du tjejen!!

2008-05-27 @ 20:06:58
Postat av: fröken elin

aaa det var det verkligen! faktor 9 ungefär. det saknades choklad att äta till

goa bilder hahah:D

2008-05-28 @ 23:14:33
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Josef (ine)

diggade våra outfit's tkr vi kör nästa utekväll i dem! (;

2008-05-29 @ 17:17:42
Postat av: froken gustavsson

josse jag är på;)

2008-05-29 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0