Eftermiddag med Kajsa och gubbar

Jordgubbar va riktigt efterlängtat vill jag lova! Jag och Kajsen köpte varsin "låda" med jordgubbar. Och käkade upp ALLT! Haha, så magen blev helt uppsvälld typ baby magge.
Men det vare värt, längtar till i sommar då de blir en vana att käka röda gubbar. Mums!
Kajsa och jag insåg precis också att jag fått lite färg idag, även hon. Känns riktigt bra, men måste nog sola hela helgen för att få fin färg till balen.

Jag har börjat bli en riktig fotonörd nu, haha!  Nya bilder varje dag och med nya ideér. Idag blev det o foto med systemkameran med Kajsa. Vi testade bla. på yrket som paparazzis vilket inte gick så jätte bra. Turades om o gå kändis, alltså med telefonen i högsta hugg med en väldans fart. Insåg att det inte var ett jobb för oss så blir nog att satsa på en annan karriär.


Litet smakprov på ett paparazzi foto: Jag förföljd, kajsa kamera man

image70

Som sagt... vissa dagar har man lite väl mycket fritid.



image71

Dagens Tygstycken:

Knut välformad av Kajsa
Brillisar (samma som tidigare)- Nk
Bikiniöverdel- Gant ( lite reklam för mammsen höhö)
Linne- Whyred, finns på solo
Shorts- från bikbok
Skor- Replay

Till det la farfar en fräch sommar make

Men nu sitter Kajsa här brevid och tjatar om att hon vill gäst blogga  :)  Så bye för mig så länge!


PussPuss / Henrie


Kommentarer
Postat av: idaw

få in fridah på ett bra spår nu! bilder i bloggen = bäst

2008-05-29 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0