Ciao!

Underbart väder idag ju!!
Har med mig Kajsa, Mia och Sara hem från klassen. vi ligger ute och schteker på studsmattan och med högsta musiken på inne i huset också, brittan ere vi diggar för dagen. Badade även lite i vatten spridarn nyss, som man alltid gjorde när man va liten.
men blir snart att ta sig tillbaka till skolan för att göra Italienska muntliga, lite surt och avbryta den härliga solstunden.. menmen får jag ta!

jag och kajsa tänkte åka och köpa jordgubbar efter jag gjort det muntliga och åka hem till mig och käka jordgubbar med mjölk. Wah, så jäkla gott! Kommer käka sönder mig, tror faktiskt att det slår subway mackan..

Kan tipsa er om att INTE gå till cafet Barista. ( ni som inte gillar över nyttig mat) Va där idag med brudarna från Sp1c och käkade mat. Tog någon kyckling therriaky och blää! Verkligen äckligt alltså. massa ekologiskt. Typ couscous, bönor blabla. massa sån shit lixom. Inte riktigt min stil, subway macka is tha shit. Fridah , käka subbismacka imorrn?

Men nu saknar nog tjejerna mig därute, ser att Kajsa står ute och shakar.. blir o joina!

PUSS / HENRIE

image68

Gårdagens outfit iförsig.. Men bara för att ha en bild. HÖHÖ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fint hår!

2008-06-01 @ 21:52:24
URL: http://brasandunderpanties.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0