Wiiie, va kul!

Va kul att det är så många av er som faktiskt kommenterar och skriver vilka ni är. Okej, man vet ju inte prick vilka ni är, mend et är roligt att få en uppfattning!.. Gårdagen var grym, jag och Zär gick hem till bror min och hans roomie Petter och så var även Johan där. Grattis förresten (han har kommit in på någon musikskola för producenter i Ö-vik. så Grattis). .. Jag och Zarah hatade deras omgivning, jättestökigt var det, hmmpf.. Vi tog tag i det och Zarah diskade medans jag dammsugade osvosv...

Vi tog oss till Trädgårn (mm, fan).. runt nio för att kolla in utbudet på lammköttet, HAHA, nejdå, nemen brorsans band skulle spela vid halv tio så dem skulle fixa alla saker och så.. Om jag (som syster) ska säga min åsikt om bandet, så var dem riktigt riiiiktigt grymma igår. Verkligen.... dem körde en cover av Lifehouse - take me away (om jag inte minns fel) och .. jaaa, den var hur fin som helst.... Och för att inte tala om Henris uppträdande, mums va ni var duttiga! Jag kände mig som en stolt tupp när jag stod där och filmade.. Ni förstår, Henrietta gav mig hennes kamera innan uppträdandet så jag hann få lite bilder på allt möjligt. Så nu finns det bilder som läggs upp när Henri känner för det. NI var grymt duktiga hjärtat!

Efter Trädgårn, som jag sprang från såfort jag fick, så gick vi till Mcdonken och Zär köpte någon glass för 20 spänn, !? Sen när har Mcdonalds glass för 20 spänn liksom? Menmen, STÖRT god var den. Brownie i botten, mjukglass och chkladsås... Mmmm.. Mumsiigt! Jag körde det vanliga, pommes, dip och cheeeeesburger! Ni vet, när man går in på ett matställe och de som jobbar där vet vad man vill ha - DÅ ÄR DET NOG.

Mötte upp Mcdreamy lite snabbt och lite komiska saker hände, mjaaa, vi får väl se hur lång tid det tar innan folk listar ut lite hemlisar. Haha... En viss person är på god väg och attans vad vi skrattade igår. Vilken chock han kommer få. Sprang till bussen och väl där mötte jag Edvin, (som fick mig att ta 201 ist för 202. :o ) så följde han mig hem och vi fick ett långt och bra samtal, det gillas!


NU : SKOLAVSLUTNING och student.
Pusspåer <3<3/ Fridah

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är mcdreamy???

2008-06-13 @ 11:47:58
Postat av: FRIDAH

Anonym**



Thats a secret I'll never tell,

you kow you love me,

xoxo ... Gossip Girl,



hahahaha, nejdå:P nemen, det är fortf. väldigt hemligt.

2008-06-13 @ 14:44:04
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0