Vilken (O)härlig morgon..

Man kan ju inte anklaga mig för att sova bort sommarlovetniallafall. Idag har jag varit vaken sedan klockan nio , och nu ska jag tydligen förbi farmor som ville ge mig något innan vi drar imorgon.. Kan ni fatta, Grekland imorgon.. åååh, jag ryser. Sedan tar jag en promenad med hunden och sedan möter jag upp Zär, Ana och Sara för en fika, jag har också mked mig kollegieblocket och ska anteckna massa saker vi ska ha med ossss. Kanske lite töntigt , men jag tycker sånhär planering är sjukt roligt! Massa annat jag ska göra idag är bl.a:

- köpa engångskameror. (suck för min trasigam, :/ )
- köpa mysbyxor till planet
- byta väskan som gick sönder
- köpa kroppsskrubb


Sedan har jag 1304 andra saker att göra också... Igår sa jag hejdå till Mcdreamy som jag förmodligen inte träffar på stört länge... Menmen.. idag blir det väl att säga hejdå till mammsingen me. (Folk beter sig som om jag ska flytta till USA eller något).. Herregud, men det är väl roligt.. Måste börja packa idag också, har inte ens resväskan... vafan!? DET om något måste jag fixa idag! hah...


Nu ska jag kila till farmor. PussPuss / Fridah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0