Vilka är ni VS Grekland

När jag är i Grekland vill jag ha en massssa kommentarer att läsa när jag kommer hem,. Kom ihåg det och kommentera som om ni aldrig har gjort något annat. Nu sitter jag här och lyssnar genom Neverstores skiva "Heroes wanted" .. jag brukar inte lyssna på sånt här, men deras skiva är riktigt bra faktiskt... Plus att den är signerad och då måste jag ju iaf lyssna genom den, (jag vann den nämligen). Resfebern börjar sätta sig in lite smått... vi får väl se. Allt går nog jättebra, .. kul att jag kom på att jag behöver ha med mig handduk NU... nu och inte sen.. Visst det går att köpa, men vem fan glömmer en handduk? :p (HUR FAN STAVAS HANDDUK? ... NU FICK JAG HJÄRNSLÄPP)

Men people, även om ni inte vill kommentera inläggen.. Jaa, då kan ni iallafall svara på frågan i inlägget därnere.
Klicka här, "Vilka är ni?"


Xoxo / Fridah <3


UPDATE: Hneriettas pappa ringde nyss och sa att kameran finns på Expert nu, (har ju varit på lagning), så jag fåååår den innan Grekland, åååhgud va glad jag äääär! ÅÅH! Min egna kamera.... jaaaaa.. Tack Henris pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig bild :O)

2008-06-19 @ 11:47:36
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Hedda

Var i grekland ska ni och hur länge är du borta? :)

vet att du kanske inte hinner svara innan du åker men de är värt att fråga ;)

2008-06-19 @ 12:58:58
Postat av: idaw

ÄR DET SANT!!!!!!!!!!!!!!!!! FAN VAD KUUUL

fridah u made my day! nu får du fan ta 4967292946 kort

2008-06-19 @ 13:09:38
Postat av: FRIDAH

Hedda & Ida ***



Jag och tre vänner ska till Kreta , Platanias! Vi är "bara" borta en vecka, :) .. klart jag hinner svara! =)



jaa, IDA, jag ska ta maaaasssor bilder för din skull, på allla onödiga saker! Lovar! Pussss

2008-06-19 @ 14:43:10
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0