jobb...

Sov hos gullis igår efter bion. Hade planerat det för mig själv först , men trodde han skulle jobba så jag höll tyst om min önskan, hhihi.. Men när jag kom dit och skulle säga hej så fick man ju erbjudandet att sova där, wohoo! Ganska mys, fast jag blev himla trött direkt och var inte särskilt rolig, höhö.. Sorry bördi!
Så det är min ursäkt för att jag inte skrev något mer inlägg igår eftersom jag hade lovat att skriva ett kort omdömme om filmen som jag såg igår, Sex and the city!!! GRRYM kan jag säga, men berättar mer när jag kommer hem. För är nämligen och jobbar nu. Fick precis beröm av pappsen, han sa att jag var über trevlig mot alla även fast jag har ont i mina ben, och det är inte lätt vill jag lova. Vill helst sitta och tjuta med en subway macka i handen. mina ben avlider..
Jag har städat vid disken idag också och det var jäkligt stökigt så cred till mig själv!

Men nu måste jag jobba vidare, slutar ändå om en halv timma !




Mörtis och jag på midsommar, har ju inga andra bilder här på Expert, så denna är finis!

PUSSHENRIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0