jag är ointressant idag

Jaaa. Segaste dagen på länge! Vaknade med mysis och vi stekte ägg.. Therese kom därefter och vi började leta igenommassa skolkataloger till en grej ( Hemlis, tiihi)  hoppas det blir som vi tänkt oss bara för idag har vi lagt ner tid på det. Nee tyst med mig nu, snart kommer jag ju avslöja!
Säger sig självt om tessan kommer hit, då blire jag och hon och lite svull. Men det är aldrig fel.
Fast har även varit en lite hektisk dag för mig eftersom jag varit tvungen att ringa runt till 100 pers och kollat om de ska med till Liseberg på Onsdag, måste nämligen fylla upp en del av en buss annars sätter de inte till en extra buss och då blir det inget Liseberg... Sak samma som om ni skulle bry er. Haha, jag är allt ointressant ibland. Har faktiskt inte något super intressant att berätta idag. Jo..  Vi har haft tjejmys här ikväll. Lagade grym mat och gjorde chokladpuddig ( bra Henrietta du fortsätter i rätt spår "du blir vad du äter" nästa ) Därefter blev det Buzz turnering, alltså ett tevespel för den som inte har kollen.. Najsig kväll tjejer!

Men nu saknar elin mig, hon vill att jag ska komma och pussa&krama henne Hihi. (försök att få Linus avundsjuk, lyckas inget vidare.. )




Puss på Elin och Tora som jag lekt lite med idag, mjau!

PUSS /  Henrietta

ps. fridah, vi vill ha ett tecken på att du lever!

Kommentarer
Postat av: idaw

haha alltså jag blir bara så hungrig och sugen på allt av att läsa dina inlägg när du äter så mycket gott!

2008-06-23 @ 02:36:42
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar idaw: HAHAHA! Det förstår jag men jag håller iförsig hemligt om vissa grejjer jag ätit, tror folk hade mått illa ifall jag gjort det ;)

2008-06-23 @ 09:54:52
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: tessiflessi

ja det blir lätt så när vi umgås, gottegrisarna

2008-06-23 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0