Byye fridah , dra till ditt jäkla grekland

Haha, guud vilket roligt skämt fridah! Jag ska allt se till att solen kikar fram här hemma i sverige också, om den inte gör det blir det fasen solariet så jag inte är blekare än fridah när hon kommer hem från jäkla grekland.
Är dock lite avis på bruden att hon får fira midsommar med sol, får ju aldrig vi i gråa, kalla Sverige...
Najs med midsommar hur som helst tycker jag. God mat, röjj och najjs umgänge så är jag nöjd! Jag, Tora och Märtha åker ut till mitt land imorrn och myser hela dagen fram tills klockan 4 då vi ska ta oss bort med båt till John och companiet. Har inte bestämt allt för mycket, men ska grilla och ha mys till en början iallfall sen blir det bara o röjja.
   :D

I måndags åkte mina systrar till Gransnäs konfirmation men har inte märkt av att de varit borta försen nu.. Helt tomt hemma. Ingen att sjunga singstar med, ingen att dansa i badrummet med eller jaa bara ha nära sig. Buhu, i 3 veckor också. Men ska försöka utnyttja tiden utan dem på bästa sätt, ta ut massa kompisar till landet, åka skoter och strunta i att städa i mitt rum (min syster har städmani eller vad man säger). Så blir skönt att va utan de ett tag iallfall!



systrarna Fromholtz

Får Tacka Sanna och Tora för en super mysig hel dag också. Blev en lunch på Ming.. magen blev helt proppfull och jag fick gå med uppknäppta brallz på stan efter. Kändes bra!  Ajja.

Nu blir uppdatera Maaassa bilder på bdb  / HENRIIE

Kommentarer
Postat av: idaw

uppdatera oss bloggläsare med massor bilder med tycker jag :D

2008-06-19 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0