Onsdag

Fridah? är du bortrövad? Vad hände igår... haha

Igår va det partaj, Fridah skulle hängt med men något hände kanske när du träffade mc dreamy eller vad du kallar grabben  ;) Ajja, du borde ringa blir för fasiken orolig!

Men det var rätt trevligt igår. Jag och mina tjejer chillade lite innan vid "scandic beachen" , woho! Alla hade föräldrar hemma så det fick funka!
Drog senare till Brunskogs place och röjjde golvet. Haha.. Va rätt segt men alltid kul med mina brudar! Hade hyffsat kul åt en viss grabb också. " - Fromholtz, du är ju the daaance queen" den fina kommentaren fick jag av han,höhö!



Tröja - Zara
Resten har redan varit med i tidigare inlägget!



Jossan,Amanda,Angelina,Filippa,Kajsa,Elin,Anna vid scandic



Elin och jag



Angie Elin Annie och jag



Ahlberg



Stenmark Wille John



Mändy Anna Stenis och Linki



Kvällen fulaste bild på mig. Men till vänster ser ni grabben jag garva sönder åt hela kvällen...
Han trängde sig på varje bild, ja!

Nu SVERIGE-RYSSLAND hos linkis <3

Puss /  HENRIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha äckel john , yuuck:P

2008-06-18 @ 23:21:42
Postat av: Alex

aa! äckeljohn.. uscha :P

2008-06-22 @ 13:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0