Trött, sliten, sjuk...

Jag ska strax gå och lägga mig, är så fruktansvärt trött verkligen. Förhoppningsvis kommer alla bilder imorgon. Men jag väljer att inte berätta mer om Kreta innan dess för alla vill ju se bilder, och utan bilder blir det bara långa torra inlägg utan något alls... Så jag berättar mer sen.

Hemresan gick iallafall bra, tack gode gud. Dagen efter vi åkte vid samma tid lyfte ett plan från Chania. Enda skillnaden var att det planet fick nödlanda i Aten för att det var någe fel på det. Tack..... för att det inte var vi som åkte dagen efter.. När vi kom tillbaka till Sverige fick vi ta Arlanda Express till centralen och där käkade vi Macedonalds och efter det lämnade dem andra mig. Där satt jag själv, helt övergiven. HAHA.. not. Jag väntade på McDreamy som skulle möta upp mig lite senare. Umgicks med honom en stund och tog sedan tåget hem till linkan igen,... En rätt bra dag kan man sammafatta det med. Vi slapp krascha planet liksom. tack..



PussPuss/Fridah<3

Kommentarer
Postat av: Nora Berglund

har du alltid varit sådär blond ? :)

2008-06-30 @ 22:52:53
Postat av: Fridah Reinholdsson

Nora** nejnej, gud nej. jag är brunett snart igen.. trivs inte som ljus:)

2008-07-01 @ 12:52:03
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0