Tisdag

Yes sista halv timman på jobbet gick bra! Men nuu är jag hemma och sitter ner i min "sköna" datastol och vilar benen. Det var efterlängtat vill jag lova!

Okey , till bion igår. GRYYM! Bästa filmen jag sätt på länge. Enligt mig var det en redig Feel good film. Man blev så jäkla glad, eller iallfall jag. Resten i salongen om man räknar bort mig satt och stor böla..   why? Jag tyckte bara den va skön och älska när de 4 är tillsammans eller är på stan, what ever.. och man bara ser hur jävla härligt liv dem har !!  och de "sorgliga" grejjerna i filmen visste man ju skulle lösa sig. Näe men varför den va grym va för att det var en intressant handling( not, jävligt tjejig men jag gillar det) och alla snygga kläder, ge mig nu! Okey, Carrie har lite specchaal stil, inte nåt man skulle kunna ha här i lilla Linköping direkt men om jag skulle bo i New York skulle jag köpa hennes garderob. :) Och hennes hår kan jag ju också ta!

Om du inte sett den , Se den NUUU!  du kommer älska den.



Okey inte de snyggaste outfitsen ifrån filmen, men carrie hur som helst!



Elin och Anna sitter redo för en grym film!



Jag och Roine sitter laddade med godispåsen (såklart) i högsta hugg!

Ja, lite om Bion..

Puss / HENRY

Kommentarer
Postat av: Filip Och Jonathan

Hej!



Söta tjejer som har blogg behöver söta killar som har blogg!



Händer i veckan ? skall ni hänga med oss till helgen?

2008-06-24 @ 19:30:21
URL: http://jonathanandtfilip.blogspot.com/
Postat av: idaw

hallå ditt hår är faktiskt tusen gånger snyggare än carries, helt seriöst.

haha och vilka snälla kommentarer jag lägger hela tiden nu då!

2008-06-25 @ 01:25:21
Postat av: Henrietta Fromholtz

svar idaw: Ha, svin snälla kommentarer. Kul med någon som kommenterar och uppmuntrar, det är det som får en att vilja blogga mer :) Fast jag håller inte riktigt med dig :P Tack idaa

2008-06-25 @ 06:56:35
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0