Stuck - trainstation

Hörrni people, klantig som jag är sitter jag fast på tågstationen i Norrköping! Fan! Jag hade helt glömt bort att tågen inte alls går var tjugonde minut på sommrarna, .. varför inte liksom? Det är ju då dem borde göra det tycker man. Menmen, nu sitter jag iallfall fast här fram tills tåget går 11.02. Inte så himla lång tid men det är fortfarande irriterande. Haha... Jag är så rastlös att jag köpte en internetbiljett och satte mig här. Har man inget bättre för sig så varför inte?

Liv och jag kollade på filmen "The Omen" och myste igår, hennes bror kom och och joinade, det skulle tydligen vara en skräckfilm, själv tyckte jag bara den var lite halvmysko? Det hände liksom ingenting. Det var en gång jag blev rädd och det var när en av personerna besökte kyrkogården. Hmmpf. Tänker inte säga något om ni inte har sett den liksom, men neej, ingen höjdarfilm direkt! Imorse gick vi upp klockan halv åtta och åkte med Livvans mor till stan (hon skulle jobba, duktig mammsing, typ som om inte alla vuxna jobbar just nu) .. Jag och Liv tog plats på ett café och käkade frukost och pratade. "Broadway" hette stället och hade en såndär mysig inredning från 50-talet.. Det brukar skrämma mig, tycker det är lite halvläskigt när sakerna känns så gamla.. Menmen...


Nu ska jag väl kika runt lite, sedan sätta mig på tåget. Vi hörs sen.

Puss på er <3 / Fridah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0