Streetdollz video

Ska snart kila iväg och käka middag med tjejerna på Kikko Bar, MUMS!
Så får lägga in alla bilder på de fina studenterna imorrn. :)

Video på när jag och min grupp Street Dollz dansar i Trädgårn, samma dans ikväll också!



Kan ju passa på och nämna att vi bara tränat hela gruppen 2 ggr typ, så bättre kunde det blivit. Men blev bra iallfall tycker jag!

PS. Fridah som filmar så uselt
PS2. Båda mina små systrar är med, så alla 3 systrarna fromholtz är med i den här gruppen!
Jag står på vänstra sidan med knäppa shorts, typ kallingar under.

PUSS / Henrietta

Kommentarer
Postat av: Petra Kardell

ÅH...så stolt jag är över er!!!



Fan så bra det gick...hade så gärna velat vara där men jag ser ju på klippet att konceptet Street Dollz gick hem :=D



YEAH!!!



Lycka till ikväll!



Stor puss och kram

2008-06-13 @ 18:46:43
Postat av: Ida

alltså henrietta, vad heter den dansgruppen du dansar i och vad är de för dans skola eller vad du nu går i?=)

btw sjukt rolig koregrafi

2008-06-13 @ 21:08:17
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar till Ida: Den heter Street dollz och vi är en grupp som tränas privat av Petra, har varit audition för att komma med :). Så vi tillhör ingen förening. Men dansar även i fler grupper och då dansar jag på Kultur skolan och folkuniversitetet!

Tack :)

2008-06-14 @ 09:44:26
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter dansen?

2008-06-18 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0