Söndag morgon

Tjiiing!

Kom nyss hem från pojkvännen och sitter nu här vid min älskade dator och lyssnar på " Dancing in The moonlight".. underbart!

Ni får ursäkta för rätt dålig uppdatering av oss, men det har varit en helg med grejjer o göra hela tiden, som det iförsig typ alltid är. Nästa helg kommer nog bli värst ändå men samtidigt roligast. För då ska jag, Henrietta på student skiva i Västerby och dagen efter nalkas det bal. Woho! Samtidigt som jag ska träna street till avslutningen.. lite lite suck. Kunde inte studentskivan varit helgen efter ?
Men taggaa!

Snart ska jag på balträning och idag måste jag skärpa till mig och inte hålla på och larva mig som det ofta brukar bli, för jag måste kunna allt perfekt till lördag!

Berättar hur det gick när jag kommer hem..

image129

ByyeHENRIE






rätt najsig låt.. höhö

Kommentarer
Postat av: Anonym

va härligt ditt hem ser ut!

2008-06-01 @ 16:47:51
Postat av: Johanna G

Hoppas du haft en bra dag!

2008-06-01 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0