Segast i världens , Iknow!


Nu äntligen slog jag mig ner framför datorn, men lite halvt segt å sätta sig å ladda upp alla nedrans balbilder nu? Ska ju upp tidigt imorrn och hänka med till systrarnas skolavslutning.. lite halv kul sådär att träffa gamla lärare som Boozon, Pelle och companiet. Pelle kanske läser min blogg nu också? vet ju att han gjorde det under högstadiet. haha, undra varför just alla lärare ska råka hitta min blogg och följa den. Nu under första året i gymnasiet har ju min italienska lärare följt bloggen som jag vet. Kan kännas lite halv riskabelt tycker jag allt..

Glöm inte att svara på inlägget, 2 st ner... vi är väldigt nyfikna :)



Dagens tygstycken:

  • Solbrillz - Glitter
  • Jeans jacka - Boomerang
  • Tishaa - Cheap monday
  • Jeans shorts - Bikbok
  • skor syns ej, men ett par vita tygskor kan jag säga..

puss å kraam skumbanan, tihi! / Henrie

PS igen. GLÖM INTE INLÄGGET DÄRNERE








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0