sammanfattning av en väldigt lat Henrietta

Ciao! 
Fick höra att fridah fått en medalj eftersom hon uppdaterar så ofta av bloggläsaren Elin, så blev lite avis och tänkte skriva ett litet inlägg nu. Närå.. ärligt talat så har jag inte hunnit. Hänt saker hela tiden, har typ inte varit hemma. Men sammanfattar dagarna med lite bilder:


  



Jag och gänget kollade på fotboll hemma hos Nanna, här är bild på mig och Leo.
Som ni ser gick jag in för mitt hejjande men det ångrade jag mig ganska direkt efter jag smetat på skiten. För då informerade tjejerna mig om att färgen inte går bort på 2 dagar.. Var lite grön i facet dagen efter också, så de överdrev lite.. men ändå!!



Mitt i skrubbandet... suck!



Lördagkvällens klädsel:

Skjorta - Gant
Väst - Hilfiger
Väska - Mulberry
Armband - Juicy Couture
Jeans - Replay
Skor - tiiamo (scorett för den som vill, höhö)




Ute i naturen påväg till stan där vi skulle ta farväl av Sibbe som åkte till Nya zeeland igår! 1 år.... :(  buhu

Nu är Fridah här och leker, wiie!  Pusss  / Henrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0