nu är jag tillbaks fridhiss!

Man har ingen ork för bloggandet i denna värme..
Har ledigt hela veckan förutom på torsdag så har haft massvis med kompisar här hemma idag och badat och schtekt i solen, joel och min bästiga pojkvän kom också! Typ ungdomsgård.. höhö!
Fått höra att jag ser ut som en GANGSTAA idag när jag solar med mina bandanas runt armarna ( pga. mina laser behandlingar som sagt) Känns bra att jag får se lite tuff ut för en gångs skull.. Blir åt helskotta fult på armarna dock, helt vit och resten av kroppen, bruuun. Schyggigt henrie! men blir o sola bort i sommar.
 men resten av mina vänner är också välkommna hem till mig nu om dagarna och bada, så ni vet.. tihi!

Och balen närmar sig och jag blir nervösare för varje dag..
testade balklänningen igår en extra gång för att mamma skulle lära elin att knyta där bak i ryggen och vi insåg då att klänningen är allt för tight. Tänk när man blir nervös och vill ta lite djupa andetag, då vill ju jag kunna göra det.. annars kommer jag fasen svimma! Så åkte ner till Partyworld lite såhär i sista minuten och bad henne att sy ut den lite och förkorta den (eftersom den var lite lång också) , himla gulligt av henne att hon kan göra det på så kort tid, guld värt!

Ni får ursäkta om jag är lite seg med uppdatering i bloggen förresten och jag vill ursäkta mig inför mina vänner som jag inpricip inte hinner med. Eller jo.. om ni kommer hit och badar. Höhö.. Men mycket tid går till balträning, street träning, plugg och planering inför helgen.. Hatar stress!

image141

image142

Pussandkram / henrie

ps. FRIDAH
, idag åt jag en subbismacka! Wihuu va grymt!

Kommentarer
Postat av: idaw

alltså ditt hus är asfräscht och din pool med!
man blir asavonsjuk så fort man ser bilder med huset i bakgrunden haha
är det lika fresch inomhus?

2008-06-02 @ 20:12:29
Postat av: henrietta

Tack ida
:) Haha, börjar bli lite slitet nu efter 1o år , så vi ska renovera snart! Haha, sånt kan man ju inte svara på själv.. men jag tycker det är fint inne
:)

2008-06-02 @ 20:38:00
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0