Några pics from last night :)

Gårdagen var ju som sagt bra, och idag har allt varit ännnnu mer bra. Skolasvlutningen var grym, sedan drog vi tjejer och käkade och hade det allmänt mysigt.... Mums vad jag gillar min klass. Och jag har insett att jag säger MUMS förbannat ofta, och svär gör jag också!? Tur att inte pappa har hittat den här bloggen än. Min förra blogg läste han minst en gång om dagen och om det stod något opassande så var han inte sen med att låta mig veta det. Haha. Pappsen då.

Efter lunchen drog vi oss emot stan för att kika på lite(!?) flak och alla som sjöng om studentends lyckliga dagar. Nej, man är ju inte avis. För man har ju "bara" två år kvar... Vår klass har dock redan bestämt musik och hur flaket ska se ut, hmmpf, det kan man kalla längtan! ., Det blir nog super iallafall. Roligast idag var ändå när vi satt och käka, så går hela lärarkåren förbi och IdaW nästan ställer sig upp,
" NIIICLAAAS,!!" (Vår mentor...)
Så vinkade han, Ida brer på fjortisrösten,!
- LÖÖÖVE YAAA! HAH...
Kanske mer internt men kul var det minsann. Har tagit sjukt mycket bilder så dem kommer när Elin orkar ta sin tumme ur röven och skicka över dem på msn:en... Vilket lär bli om några veckor? Nejdå, men kanske ikväll eller söndag?... Hon ska nämligen till landet den fisen!

´Jag mötte upp Mcdreamy och åkte på en liten tur då han skulle byta något ute i tornby, självklart tvingade jag honom att skjutsa hem mig och han är väl den som borde ha dåligt lokalsinne eftersom han inte är härifårn, men nej, jag virrade bort mig och idag har jag besökt Tornby, stan och även Linköpings flygplats under tiden jag försökte hitta hem till mig. haha.. Bra jobbat! Nu har han lämnat av mig och jag ska duscha och äta lite mer. (Förvånande )... 

     
 

Fotograf: Petter Mild, (förutom nr2&4, det var jag och Zär som fota varsin)
Pusspåer<3<3/ Fridah

Kommentarer
Postat av: idaw

hahahaha nicklas såg så glad ut!

2008-06-14 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0