Mysisdag.

Gårdagen var perfekt, vädret var grymt och människorna jag umgicks med likaså! Framåt kvällen tog jag en mysig fika med Fanny tills vi insåg att fiken stängde 22.00. Där satt vi som två fån och diskuterade hur förbannat skönt det ska bli att fylla 18 år sedan. SÅ KAN VI MINSANN SITTA PÅ STORAN OCH DRICKA COLA, haha.. Det var trevligt att träffa Fanny, har inte träffat henne på år och dagar känns det som, och hon är en såndär som verklgien livar upp stämningen med sin personlighet, jaa, lilla Fanny är allt bra bra hon . HA

Efter min dejt med Fanny sprang jag hem , (kissnödig som ett as).. Satte mig på toan och kissade i typ 10 min, JA, det var gudomligt skönt,. Ni vet, när man har väntat på att få kissa i flera timmar men inte hunnit, SÅ KÄNDES DET... Sedan ska vi väl inte gå in på detaljer, hö..

Framåt sent, haha, eller klockan var väl 00.30 eller något så kom en trevlig prick till mig, jag behövde lufta mig lite och få ur mig lite saker om hur jag tycker och tänker. Och det fick jag, nu känns det sjukt bra. Mums! .. Och tror ni inte puckot hade glömt att packa, så där fick jag sova ensam, bu fucking hu. Menmen. Trevlig kväll var allt jag ville säga folks. Hoppas eran var lika grym!

image176
(tiden går så fort, för ungefääär ett år sedan tog min älskade bror studenten,
 och det känns som igår)

PussPusspåer/ Fridah<3

Kommentarer
Postat av: matilda

ha en bra dag! :)

2008-06-05 @ 12:31:38
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Ammelie

söta du och din bror är.!

2008-06-05 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0