Mysis kväll.

Nu är Fridah påväg till Grekland om hon inte redan är framme? Inte någon koll på vilken tid hon skulle åka. Så jäkla avis men kan ju säga att jag och Tessan (och om fler vill hänka) ska ta en sista minuten mot sommarens slut och komma som negrer tillbaka till skolan! Det är gaanska så värt också må jag säga!

Kvällen har varit myys. Linkis, min pojkvän för dem som inte vet kom hit och vi kollade massa extremt FULA bilder och annat på mig från småtting tiden. Kan va rätt kul för mig som inte sett bilderna på åratal.

En gammal dikt från Elin som är uppsatt på väggen från 5an typ :

En vän är nån man litar på, en vän finns alltid där.
En vän behåller hemlisar och så, det är nån man håller kär.
Visst kan man ha många vänner, men nån är kanske 1:a.
Och om nån frågar mig så svarar jag HENRIETTA!

Sjukt sweet bestfriend man har då, en jäkla poet. Woho

Märtha kom sen och vi tre har ikväll tjockat med hamburgare, jordgubbar, blåbärspaj och vanlijsås samtidigt som vi spelat tevespel. Blev att spela Buzz för att det är det enda som jag och Märtha förstår oss på.. Linus ville igentligen köra Tennis spelet, men jag skulle bara utklassat honom. Sorry babe! Blev många sura miner under buzzspelets gång hur som helst och en viss person som heter Linus var en extremt dålig förlorare och var väldans sur ett tag. Höhö, kul hade vi iallfall men nog snackat om vårat tevespelande...

Nu blire o lägga sig o mysa i sängen med Mörten och kolla på Mean Girls..

Men först lite bilder på mig och street dollz i trädgårdsfreningen som Petter tog:







Men nu är jag tröttis, sleep tight !  PUSS /  HENRIE


Kommentarer
Postat av: idaw

fridah skulle åka från zarah för 50 minuter sen så dom är nog påväg till flygplatsen nu haha :(

2008-06-20 @ 01:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0