Mysis kväll älskling

Nu är jag Piggare iallfall :) Älsklingen kom hit förut och vi satt först och kollade på Ariel, va ju ett tag sen man gjorde det. Handlade om någon ond liten rocka som skulle ta henne till fånga, men det löste sig för henne till slut. Den får 5 av 5 toasts!
Vi gick sen ner och handlade och ingen av oss kunde komma på vad vi skulle äta för mat men efter många om och men så valde vi att köpa grejjer och laga Taco (mitt beslut , så nästa gång får du välja göllet)
MUMS! Så nu sitter jag här mätt som en ko, men världens mest uppsvällda mage. Känns sådär halv kul när man ligger och kollar på film och känner hur kroppen trycks ner i soffan av all mat som ligger i magen.... buhu!
O nu är lillen hemma och hälsar på sin katt för den saknade han lite tror jag och på tillbaka vägen till mig ska han köpa glass till våran fruktsallad som vi gjort.... fy detta kommer sluta illa. Blir nog att gå med i "Du blir vad du äter" om jag ska fortsättta såhär.
Skärpning Henrietta!

Midsommar - Trots regnet hade jag riktigt trevligt med både bästa vänner och nytt folk. Lite bilder :




Tack för en underbar dag hörrni !






Vad hade Henrie på sig idag då?
jo...

- Klänning/Linne från oddmolly



PUSS HENRIIE

Kommentarer
Postat av: idaw

härligt inlägg! alltså du är assöt och din klänning med :D

2008-06-22 @ 00:47:07
Postat av: carro

jag har den klänningen i blått, den är jättefin ;)

2008-06-22 @ 11:23:52
URL: http://cleean.blogg.se/
Postat av: Julia

Måste bara fråga vart har du köpt din odd molly klänning? På nätet? Isåfall vilken ? Älskar linnet! :D Väldigt bra blogg kul med outfistsen! Hatar själv "modebloggar" som försöker vara det. Men du gör det på en bra nivå! :)

2008-06-22 @ 19:24:04
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar idaw: Tack vad söt du är :)



Svar Carro: Ah älskar den!Funderade på o köpa den med, jäkligt svårt val.



Svar Julia: Nej på Lin och co :) Vet inte vart den finns annars faktiskt.. Vad kul o höra tjejen :) Ha det fint!

2008-06-23 @ 01:30:47
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: malin lindholm

åh den klännigen är så fin henrietta :) kollat på den tusentals gånger nu tror jag . haha

2008-06-24 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0