Mucho uppdateringar idag!

.. Det är väl kul folks? Både jag och Henri har legat på den flitiga sidan idag. Fastän vi har haft sjukt mycket för oss! Det är så att Elin fick tummen ur rumpenstumpen rätt fort och har redan skickat över några bilder till mig som jag tänkte att ni kan få ta del av om ni vill såklart! Många bilder är lite halvmongo men jag gör ett litet bildspel så det lär ta mycket plats, menmen. Here we go! Henri brukar gilla bildspel ju, då kanske ... ni me gör det!


(mina flickor , kul att alla kollar in i olika kameror)


(Sedan kom jag inpluffsandes , hungrig)


(Min galna klass)

(Vår mentooor Niclas,)



(Josefine, Jag, Jennifer , Elin och Johanna)
(Grattis Håååkan, wiie)

(Och grattis Viktor, Längdskillnaden är ett faktum)


(Jag var hungrig)

(sedan fick jag mat, då blev det bättre )


TACK TJEJER FÖR ETT OFÖRGLÖMLIGT ÅR!

Glöm inte att svara på vilka ni är,
Klicka
här people.
Pusspuss / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha galna klass ? eeehh va :P

2008-06-19 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0