Men älskling då!

Såg att Henrietta satte mig på efterlysning igår. Förlåt ... jag var faktiskt påväg till brunskog :o men fick stopp i benen, och en puss av någon... Haha.. Jag lever iallfall, och det är huvudsaken. Nu är jag dock skittrött, sprungit på stan sedan klockan 12 och gjort en massa ärenden (gud va det låter vuxet?)... Jag köpte peeling, kamera , väskan fixades och allt sånt där, ... ni vet, smånödvändiga saker som kan behövas imorgon. Jag börjar bli nervös nu, vi fyra tjejer har insett att vi alla är småsjuka, Zär har lätt hjärnskakning, Ana är förkyld, Sara likaså och jag mår bara fruktansvärt illa?! jaja. men mitt beror nog på resfeber..

Måste tillägga det att Zarah är nog den som tänker på mest,. hon köpte t.o.m Diarrétabletter idag, förstår ni då? Hon tänker på allt!! Visst Sara tänkte på kylväska, men vafan tänkte jag på?.... ÖÖH? Jag-måste-ha-med-mig-fyra-st-bikinis!? ... Jag har minsann annat att tänka på... Jag har fär fasiken köpt hawaiian tropic, (Som zarah iiinte får använda , då blir hon så förfärligt brun och jag vet att hon kommer använda den i smyg den jäkeln. men det får jag ta, för jag ska HA SÅ SJUKT KUL!!) Jag antar att jag är vaken av en anledning - för att jag ska kunna sova länge imorrn och få morgondagen att gå snabbt. Pappa skjutsar mig till Zär efter jobbet, runt 17.00 någongång, och då ska vi ha girlsnight , måla tånaglar, hahahahahah... jaa, men göra tjejsaker och prata om killar. Vi får väl se...

Hörrni, jag ska försöka blogga lite därnere, men jag kan inte lova någonting. Hmmpf... Jag ska FÖRSÖKA sa jag! Nu ska jag lägga mig och kolla lite Criminal Minds och sedan sova, (PÅ SOFFAN) idag, det är så galet skönt...


PussPusssssss people. <3 / Fridah
(P.S Vad som skrivs i bloggen är min och Henriettas ensak, om vissa stör sig på att jag skriver om diarrétabletter, så... jaa, gör det, för detta är våran blogg, inte eran... på det viset är det!)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha fridah vadå svika festen ;)

2008-06-19 @ 13:18:38
URL: http://suspicion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0