Lördag - Katedrals avslutning och utspring





Jag, Josse och Antii



Amanda och Kajsa



Jag och tessan



Bonnkapelle och min vackra skola



Ett stort lycka till , till mina faddrar i
Sp3c



Anna, Märtha, Jag och Tessan



Fulla och glada faddrar



Jag och världens bästa Tora <3

Jag har varit väääldigt seg idag, så blir nåt roligare inlägg imorrn, här va ett litet bildspel från gårdagen!
Nu blire fotbolls kväll hos Nanna med alla tjejer och aris&co.Hejjahejja Sverige. (Idag blire inget Quadrapop)

/ Henrie, det största fotbolls fanet Ever!


Kommentarer
Postat av: karin

tessan är sötsötsöt :) (har simmat med henne, en gång i tiden.. om ni undrar^^) .. men saken är ju den att ni andra tjejer är sockersöta också! :)

2008-06-15 @ 22:12:52
URL: http://beerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0