Liseberg imorrn då

Yes imorrn bär det av till Liseberg med ett stort gäng på 18 pers, jag och Kajsa som fått ringa och kuckla och beställt åt alla, duktiga tjejer!  Va där för 2 år sedan senast, ska bli riktigt kul faktiskt! Kanske hinner ta en ruda i Göteborgs stad också.. vem vet? Så himla mysig stad jue.

Har Therese här nu och vi va och shoppa frukost till bussresan förut med Amanda, köpte 3 chips påsar, en papelsiin, ett äpple, baguette, en drickyougurt och en festis.. Ja, ni hörde : äter som en man som jag sa. Närå.. allt det äter jag nog inte upp, men man blir ju faktiskt hungrig på en buss. Jag och Therese tänkte också ladda upp med några visor i ett sånghäfte till alla,höhö. Hur typiskt är inte det oss? ja ni som känner oss blir nog inte förvånade. Våran humor alltså...

När vi kom hem ganska nyss så KÄKADE VI. Ja ni hörde rätt, vi käka.
och nu du idaw så kommer en bild på min kvälls måltid. Blev en ganska lätt rätt bara macka, tzatziki och pålägg. mums ibland vill jag lova!



 

Ser rätt tamt ut, men tog ju en till macka såklart!






Therese fick för sig att mysa med häcken lite påväg till hemköp..



Och jag myste med min gamla klasströjja, den e sköön



Mamma kom farande ..

En händelserik promenad till Hemköp vill jag lova.


Nu ska vi sova och ladda till Liseberg.

Pusspuss /
Henrietta som saknar sin grekfridah

Kommentarer
Postat av: idaw

ååh fan vad gott med baguette och tzatziki haha du gillar fan bara god mat än så länge, you go girl! har du hört något från grekfridah eller?

2008-06-25 @ 01:31:18
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar till idaw: Jag vet, jag har smak smak :) Näe hon är rätt tyst av sig, ska ringa henne idagg tänkte jag!

2008-06-25 @ 06:54:43
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0