Jamen igår minsann...

Hmm, jag vet inte riktigt vad man ska säga om gårdagen? Den var inte super, men den var inte dålig heller.. Sedan var det ju iof. Mcdreamy som räddade kvällen innan jag for hem. Så han får väl stå för den saken. Kvällen började iallafall i en lokal vid Vidingsjö. Inte särskilt mycket folk, däremot var det trevligt folk. Och hellre lite trevligt folk man kan prata med än mycket otrevligt folk man inte ens vill titta på. Så ja, det var positivit, vi var inte där särskilt länge eftersom allting verkade gå fel igår. Fredagen den 13.de kanske stod bakom det? (även om det är mammas turdag?)...

LITE av det som gick helt fel igår var:
- Johanna hinner inte med den första bussen, (vilket resulterar i att)
- vi kommer ut, ser nästa buss och får LÖPA .
- jag var sjukt hungrig, när vi närmar oss Statoil berättar Sandra att dem har stängt butiken för gott.
- min väska gick sönder.
- När vi istället går till pizzerian berättar han att "nej, vi serverar inte hamburgare efter klockan 21"
- Busshållsplatserna var helt galna, dem har ju bytt ut linjerna och allt vad det är.
- När vi åker emot stan, tappar en tjej ut sin flaska Sprite (som innehöll något annat förmodar jag).
- Jag blir irriterad. Får tag i lite mat på Donken, SÄTTER MIG I EN VATTENFLÄCK.


sedan fortsatte det sådär, så jag gav upp. Mötte upp Mcdreamy som fick pigga upp mig innan jag tog bussen hem. Fasen. fredagen den 13.de... suck. Jag tror inte på otursdagen, men det blev verkligen det. Fan.

Grattis alla studenter!
PussPuss / Fridah <3


(InfoKomp-flak. Fotograf:Petter Mild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0