Jahaja, flyttar från stan?

Det kan man göra utan att ens säga till? Tydligen klarar vissa av sånt, men inte jag. Jag tycker det är dålig stil. Menmen, finns ingenting att göra åt saken. Nu ska vi visa bättre miner.. tjohoo, Grekland på torsdag ju! Smile for me.

Igår blev det ingen sen uppdatering för mig, jag fick en såndär riktig brådiskväll då Mcdreamy fick för sig att hämta mig hos pappa... Så jag bokstavligt talat sprang in i duschen för att inte lukta usch ... Frågan är om jag lyckades eller om jag faktiskt luktade uschabusha? Han klagade inte så jag antar att jag klarade mig! Vi spelade tv-spel och klunsade hela kvällen, .. tyvärr är jag alldeles för bra på det, så om någon av er människor vill klunsa emot mig (sten sax påse) så kan ni lägga ner för jag är waaay to bra på det... mihi... så den som fick göra mig tjänster såsom att hämta dricka, stänga fönster, hämta kuddar osv igår var ju då ... ingen mindre än just Mcdreamy.. Så , klunsa inte emot mig, ni förlorar!

Vaknade halv nio imorse av klockan som ringde för att vissa ska träna så förbannat tidigt varje dag, .. jag blev småsur och därför fick jag ligga kvar, ..... mötte upp Henri och käkade en god luuunch, mumsigt värre och jag tänkte fota våra outfits för idag, men då skulle ni skratta. Bläää för hur vi såg ut.. Henrietta var iof söt, men det tyckte inte hon. haha...Det slutade med att jag fick reda på att min kamera inte hinner bli lagad, (someone, snälla rädda mig).. jag hinner alltså inte få tillbaka min kamera så det blir "inga" ( från mig) bilder i Grekland.... fan. Jag överlever mig, men jag är seriöst ledsen, fruuuuktansvärt tråkigt. fan... fan-fan-fan... nu ska vi inte svära mer.

Sitter hos Henrietta och har precis kollat på filmen "Mitt liv som popstjärna", lika gullig och charmig som alltid. Henrietta är pepp på fest, och det var väl jag också, men nu insåg jag att jag inte har nyckeln till mamma och hon är på jobbet så en outfit för ikväll är omöjligt.... det blir väl myskväll.. rätt lugnt !

Vi hörs! PussPuss <3 / Fridah


Kommentarer
Postat av: jaochim

Mcdreamy :)cutee

2008-06-18 @ 03:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0