jag tror att jag kommer frysa ihjäl, ;/

Brrrr, det är verkligen svinkallt i Grekland, varför vale vi JUST den här veckan? Gaaah, det är pissdåligt väder och jag kommer ju dö av kylan... Blääää.. HAHAH NOT. förlåt, men jag kollade vädret nu, och jag är så jävla känslig för värme, blir arg och lättirriterad så lätt när de är varmt.. så detta blir nog kul. Älskar väärmen iof.... wiiie.



(förlåt).. var tvungen att visa er prognosen :$.. 
Och till Hedda som frågade, vi ska till Kreta - Platanias, i en vecka.


Puss!

Kommentarer
Postat av: idaw

först när jag läste att det skulle bli kallt jag ba YES!! asglad blev jag för att du skulle få frysa och inte vara brun hahaha :(

2008-06-19 @ 14:57:10
Postat av: Anonym

Vilket härligt väder, ha det bra ! :)

2008-06-20 @ 01:54:38
URL: http://linamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0