In it to win it.

Jag vaknade 10.30 idag och funderade på om jag skulle gå upp eller ligga kvar och mysa i sängen. Det blev alternativ ett, jag gjorde lite frukost, satte mig på balkongen och njöt av solen,. Jag skulle vilja gå ut i sola men har tyvärt åkt på feber, antar att det är solfrossa eller något. Jag hatar det, så är det alltid i början av sommaren för mig. Min kropp hinner inte vänja sig, därför är jag blekare än alla andra jävlar i början. MOHAHA. FAN. .. Men jag kommer igen efter Grekland, kanske.. haha.. Idag är det exaaaakt 14 dagar kvar tills vi faktiskt sitter på hotellrummet.. Vi åker ju 07.00 från Arlanda så vi är framme i Grekland typ 11.30 minsann. Mumsigt värre!

Idag har jag inga planer än, förutom att bli av med solfrossan och det. Jag kanske ska ragga in mig hos brorsan som jag inte träffat på länge? Han kanske är sugen på grillning eller något? Min kära bror brukar inte uppskatta att umgås med mig som jag gillar att umgås med han, men såklart, jag är 3 år yngre, det kan man väl förstå? Men ibland .. ja ibland, då kan vi ha kul. Vi får väl se.... Lär väl inte bli något med bror min idag!

Helgen består faktiskt enbart av jobb, mm jobb jobb jobb, men det är ju kanske bäst nu innan Grekland, wihooo, vem vill inte ha massa pengar att spendera därnere? Jag kan inte annat än längta, . Jag struntar i om jag fortsätter vara blek nu när jag missar solen p.ga jobb. Jag får ju ta igen det i solsäkra Grekland. (Sådär ska man inte säga för då slutar det med regn)

Nu kom pappi hem så jag ska prata lite med gubben.
Pusspåer <3/ Fridah

rg

Kommentarer
Postat av: idaw

alltså jag vet verkligen att det kommer vara stekande hett där nere och att du kommer hålla på och jävlas och vara asbrun, får hålla mig borta från linköping hela sommaren så jag slipper se hur brun du är hahaha, sen får du vara vit när vi börjar skolan igen ;)

2008-06-06 @ 12:45:53
Postat av: FRIDAH

IDAW***



hahaha , nej, eller så brÄnner jag sönder mig och fjällar bort allt? Du kan vara lugn, jag blir nog inte så brun.... tyvärr .P

2008-06-06 @ 12:51:37
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0