I'm done here..

Hörrni people, ni ligger säkert hemma och sover nu era jävlar. Avundsjuk är jag, fast ändå inte, jag gillar att vara i skolan när jag väl är här, det är bara morgonen och att komma upp som är de jobbiga! Men nu är jag här, har lämnat in mina böcker och slutar väl nu antar jag. Vi behöver bara komma tillbaka imorgon på avslutningen för lite fika och sedan se treorna springa lyckliga ut ur skolan. Ska bli roligt, tre av killarna flyttar till USA vilket är rätt tråkigt. Hmmpf.

Innan jag far hem måste jag kila förbi en blommaffär, köpa lite blommor och sånna saker att hänga runt halsen. Självklart måste ju en av killarna (den jag är bäst vän med) få känna sig uppskattad av mig. Mohaha.. Ibland kan jag vara rätt gullig. Nejdå, nejmen han får det för att jag kommer sakna att prata med han när han flyttar. Får väl åka och hälsa på.

Ikväll däremot ska jag ha filmkväll med McDreamy och sedan ska jag förhoppngsvis kolla på när brorsans band spelar  för alla som slutat nian. Wihooo.. Henrietta (min snygging) ska ha dansuppvisning klockan 22.00 ikväll, på samma ställe, TRÄDGÅRSFÖRENINGEN ! BE THERE OR BE SQUARED.... (eller hur man nu säger) Klart ni ska titta.


Nu ska jag äta. PussPuss / Fridah<3
Ni får fortf. inte glömma att svara, klicka bara här.

Kommentarer
Postat av: ille

vilka 3 killar?

2008-06-12 @ 10:35:07
URL: http://sorandom.org/
Postat av: FRIDAH

Ille*** Håkan, Erik och Otto :P

2008-06-12 @ 16:02:49
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0