I'm baaaack.

SÅDÄR FOLKET. Nu är jag tillbaka i Linköping. Jag är hur trött som helst då jag och Zarah jobbade mellan 10.00 - 01.00 igår och även 13.00-19.00 idag så vi är gaaanska utslagna vill jag lova. Men men, cash is king som någon säger!

Jag har faktiskt inte så mycket att berätta om jag ska vara ärlig, sorgligt men sant, vi har bara jobbat och slitit. Det jag däremot kan berätta var mitt första dopp för i år. Eller okej, dopp och dopp, men jag var iallfall i vattnet och bildbevis finns !! I'll show you! Zarah den fegisen "ville inte", hon skulle helt enkelt fota mig istället eftersom jag inte "vågade bada" ... Näänää... Men vi glassade iallfall på båten i någon timma innan jobbet och det var huuur skönt som helst. ååh. HAHAH ni ska se vissa bilder Zarah fick till (inte med flit). Ni kan se en nedanför här.

    

Imorgon kommer jag igång med mina vanliga updates igen!
PussPuss / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: idaw

hahaha du är galen! varför fan hänger du knäväck där?! :D

2008-06-01 @ 22:28:59
Postat av: FRIDAH

IDAW***

haha hörru, jag VET inte faktiskt, fick ett infall. SOM med håret du vet^^

2008-06-01 @ 22:58:47
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken fin bikini! var är den ifrån :)?

2008-06-04 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0