High school musical.

Idag var jag helt slutkörd när jag kom hem från skolan, jag la mig i soffan och 10 min senare sov jag som en stock. vaknade inte förns klockan 18.00 och det gör att jag är farligt pigg nu, hur ska detta gå inatt!? Tusan. jag kommer somna klockan 05.00 typ och vakna 15.00 imorgon , därmed sova bort hela dagen, FAN. Menmen, jag tror det har att göra med att jag bara släppte allt, plugget är klart och jag kan slappna av, det tog "musten" ur mig helt enkelt. Vi får baar hoppas på G på samhällsprovet då.. Men det känns ganska omöjligt, menmen. Hon kunde sagt att det provet var betygsgrunande så jag kunde PRIORITERAT det istället för en inlämningsuppgift, detta gjorde att jag "struntade" i att plugga till detta, FASEN. Men å andra sidan borde hon ju sagt till mig idag om jag hade fått IG, right? Det är hennes plikt som lärare att informera mig om det skulle hända. Punkt slut!

Jag har myst framför High School Musical och bara slappat efter att jag vaknade, kände mig helt frusen, kanske solfrossa eller något? Gjorde mig inget att mysa inne, jag älskar ju HSM, grymma filmer! underbart. Mihi. Vissa ltåar är sånna som verkligen sätter sig i skallen. (JA, JAG VET ATT 12ÅRINGAR ÄLSKAR HSM, MEN WHAT THE FUCK?),.. Jag gillar det, jag är ju lite geekie av mig och det vet folk, ibland när jag känner mig riktigt töntig kan jag skratta åt kiss&bajsskämt, och nej, det händer inte jämt, Men fan behåll erat barnasinne !

Jag vill att henrietta ska skicka bilderna från igår till mig, om du ser detta så kan du ju mejla över några stycken, på mig och Mörthen, och även dem andra, kanske några på dig och linkiskorven, söööta är ni!


PussPusss , nattis (?). / Fridah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0