Henrie is back!

Nu var det hundra år och dar sedan jag uppdaterade här i bloggen. Men jag skojjar inte, denna vecka har varit JÄVLIGT stressig, proppat schema kan man säga! Men en sjukt underbart rolig vecka också!

Har tränat bal, street och fixat grejjer hela veckan tills helgen kom...

På fredagen var det dags för den stora studentskivan ute på Västerby golfklubb. Det var Philip och carl från Lundsberg som bjöd in ca.200 pers så det var folk från alla Sveriges hörn.. 
Jossan och jag gjorde oss iordning hemma hos mig och blev därefter upphämtade av Jägarn. Vi åkte ut till John och hade lite chillad förfest med folket. Sjukt kul och se sina nära vänner så uppklädda i frack och shit.. (det var smoking tema) är van och se de i mjukisbrallz.
Vi brummade bort i bilen, gaaanska så ihop trängt men det va najs. När vi kom blev vi välkomnade av två glada snubbar,Philip och Carl.. Philip fick en georg jensen skål och Carl fick manschettknappar från Gant.
Mitt bland förminglet hittade jag massa gamla sthlms kompisar bland annat Dina och Fiffi från Lillsved, sjukt kul  :)
Vid middagen fick jag Tedde till bordet så det var skönt. Och det var en jävligt livad middag vill jag lova, lambo mitt undermiddagen när folk kände för det. Var även shake på stolarna var 3 minut typ, haha! Var en hel del roliga tal från både föräldrar och kompisar.
Kvällen var riktigt lyckad och jag kan ju säga att gratis är himla gott och min kväll slutade fint  ;)

Lite bilder från Studentskivan och förchill hos john:



SJUKT VÄRD KVÄLL! Tack Philip, Fam.Gustafsson och Carl.

Sen var det ju Lördag och jag har ALDRIG varit så sliten och trött, ville helst dö!
Men det blev o gå upp tidigt för att gå till frissan och sminket. Tjoho! Men blev pigg ganska snabbt.. Men mer om balen imorrn när jag har lite bilder från min kamera. Men kan säga att det var riktigt kul!

Smakprov:



PUSS / HENRIE

Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt fin klänning du hade Henrietta :)

2008-06-11 @ 10:21:24
URL: http://ssaragustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0