helt otrolig

Jaa.. Det blev svull ändå. Trodde inte jag skulle hinna det och hade också lovat mig själv att lägga ner med svullet. Jag dör på mig själv. Kan jag sluta äta som en man?
Det blev en Subway, Haha.. Det kan inte Fridah äta nu när hon är i Greklandet. (hoppas hon lyckats ragga upp en snygg grek btw) Redigt gott vare iallfall. Fick en kommentar från Idaw i tidigare inlägget om att jag borde lägga upp bilder på min goda mat, höhö! Tyvärr så tog jag inte någon bild på min grymma subbis macka.. :/ Hoppas du står ut ida, kommer bild nästa gång jag ska äta, höhö!

Nu ska jag hem ifrån jobbet!


PUSS ! /  Henrie


Kommentarer
Postat av: idaw

hahaha äta som en man vill jag se bildbevis på som sagt :D förväntar mig värsta nu! och hahaha, fridah lär ju komma hem med minst 50 greker om jag känner henne rätt, inte nöjer hon sig med 1 haha ;)

2008-06-24 @ 14:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0