Hej där i den stekande solen.

Åhgud va varmt det är, jag tror jag smäller av alltså! Dagen började med träning på gymmet , (ovanligt mycket hunkar faktiskt? Biffar alla på sig nu innan sommarn tro?) Förmodligen eftersom jag gör samma sak, iallafall försöker komma i trim lite. Det kan behövas , haha.. Man är inte 6 år längre och smal som en sticka. (tyvärr, ha)

Efter skolan begav jag mig till stan (istället för plugg?:´/ ) och kikade runt lite, det slutade med att jag köpte en klänning jag varit förälskad i ca 1 månad. Men nu jäklar fick jag med den hem, jag har gått och kikat varje dag nästan för att se om den finns kvar. Och allltid gör den det, så nu jäklar slog jag till, Samma sak med en urfin tröja jag kikat på. Okeej, Josefine tvingade mig nästan att köpa klänningen , jag väntar alltid så länge för jag vill veta om jag VERKLIGEN vill köpa den. Så NU är jag nöjd. KLÄDKÖPFÖRBUD fram tills Grekland, LOVAR!

Jag kände en liten ångest över att åka hem till mamma idag, jag hade looovat henne att verkligen städa, och när jag lovade, jaaa, då blir det av. Tamejtusan, nu ska jag dra på hög musik och städkläder i högsta hugg. NU jävlar! Vi hörs sen.

image140

PussPuss/ Fridah
P.S Undrar var Henrietta tagit vägen? Saknar henne. mihi, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0